Fernisering i caféen
Tirsdag den 15. august kl. 19.00 er der fernisering i caféen.
Tirsdag den 15. august kl. 19.00 er der fernisering i caféen.
Søndag den 14. maj kl. 12.00-15.00 besøger vi stendysserne i Valby Hegn.
Den 26. april kommer Luca Vezzaro og fortæller, hvorfor vi stadig sender spildevand ud i miljøet.
Den 19. april kommer biologen Ida Dahl-Nielsen og fortæller om genskabelsen af Søborg Sø.
Den 21. marts fortæller Dan Holt Højgaard om borgerinddragelse ifm vedvarende energianlæg.