
Ny generalforsamling
Der indkaldes hermed til ekstraordinær generalforsamling i Foreninge RAMhuset.
Det sker på baggrund af, at RAMhuset har fået en opsigelse af låneaftalen med Gribskov Kommune.
Torsdag den 25. juni kl. 19.00 i RAMhuset
Dagsorden:
Valg af dirigent
Valg af referent
Bestyrelsens orientering om hændelsesforløb
Debat blandt medlemmer om konsekvens af opsigelsen
Konklusion og afslutning