Ny generalforsamling

Der indkaldes hermed til ekstraordinær generalforsamling i Foreninge RAMhuset.

Det sker på baggrund af, at RAMhuset har fået en opsigelse af låneaftalen med Gribskov Kommune.

Torsdag den 25. juni kl. 19.00 i RAMhuset

Dagsorden:

    Valg af dirigent
    Valg af referent
    Bestyrelsens orientering om hændelsesforløb
    Debat blandt medlemmer om konsekvens af opsigelsen
    Konklusion og afslutning